εικονικό = φυσικό
Ηλεκτρονικά ή διά ζώσης;
Το ερώτημα συνιστά ψευδοδίλημμα:
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του φροντιστηρίου μας επιτρέπει στους μαθητές μας να παρακολουθούν την ίδια ποιότητα μαθήματος στη φυσική αίθουσα όπως και στην εικονική.
Οι μαθητές που επιλέγουν το μάθημα εξ αποστάσεως, όπως και οι μαθητές που επιλέγουν τη φυσική παρουσία στην τάξη, έχουν πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό, στα διαγωνίσματα, στις συμβουλευτικές υπηρεσίες και στα σεμινάρια που διοργανώνουμε, ενώ οι γονείς τους πληροφορούνται για την εξέλιξή τους στις τακτικές ενημερώσεις, βλέπουν τους βαθμούς και τα σχόλια των καθηγητών στην ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα μας και έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν όποτε οι ίδιοι επιθυμούν, τηλεφωνικά ή διά ζώσης, με τους καθηγητές, τους συμβούλους και τη διεύθυνση.
Παράλληλα, η επιλογή της φυσικής ή ηλεκτρονικής παρουσίας δεν είναι δεσμευτική. Κάθε μαθητής μπορεί, με απόλυτη ευελιξία να αποφασίσει ανάλογα με τις συνθήκες αν θα παρευρεθεί στο φροντιστήριο ή όχι. Είναι το ίδιο εύκολο, λοιπόν, ένας μαθητής από την επαρχία να μπει στη φυσική αίθουσα, αν το επιτρέψει κάποια στιγμή το πρόγραμμά του, όπως και το να παρακολουθήσει διαδικτυακά τα μαθήματά του κάποιος που συμμετέχει συνήθως διά ζώσης, όταν υπάρχουν δυσκολίες μετακίνησης (απεργίες, χιονοπτώσεις), ασθένεια ή βεβαρυμένο πρόγραμμα που δεν επιτρέπει την απώλεια του χρόνου μετακίνησης.
Στο ειδέναι η παροχή των εκπαιδευτικών μας υπηρεσιών δεν σταματά ποτέ.
αδιάκοπη παροχή υπηρεσιών